Στις 2 Δεκεμβρίου 1976 η Ρένα Βλαχοπούλου εμφανιζόταν στην επιθεώρηση πίστας του κοσμικού κέντρου Πλακιώτικο Σαλόνι μαζί με τον τραγουδιστή Γιάννη Βογιατζή, το χορευτικό ζευγάρι Μεταξόπουλος-Φοντάνα, τον Γιάννη Πετρόπουλο, τη Μάριον Σίβα και άλλες/-ους καλλιτέχνιδες/-ες.
Βραδυνή, 4-12-1976 Απο το αρχείο του Μάκη Σουρμπή |
Η πρεμιέρα του σχήματος αυτού δόθηκε στις 18 Νοεμβρίου 1976, αλλά ήδη από τον Σεπτέμβριο ο Τύπος έγραφε για την επανεμφάνιση της Ρένας Βλαχοπούλου σε νυχτερινό κέντρο μετά από αρκετά χρόνια (για την ακρίβεια, δεν ήταν ούτε πέντε χρόνια, αλλά αφενός τότε ο χρόνος μετρούσε αλλιώς, αφετέρου η παρουσία της Ρένας από τη νυχτερινή Αθήνα είχε γίνει φαίνεται αρκετά αισθητή). Το Βήμα είχε μάλιστα εντάξει αυτή την επανεμφάνιση στη μόδα του "ρετρό" (11-9-1976) που είχε "διαποτίσει" την ψυχαγωγία της Αθήνας. Η μόδα αυτή, παρόλο που ήταν διεθνές φαινόμενο, είχε, πιθανότατα, εδραιωθεί στην Αθήνα χάρη στον Γιώργο Λαζαρίδη που είχε τη φαεινή ιδέα να παρουσιάσει στο θέατρο Μινώα εκείνο το καλοκαίρι, στο δεύτερο μέρος της επιθεώρησης Ο Καραγκιόζης στο Αιγαίο, μια αναβίωση του βαριετέ του Ορέστη Λάσκου με μεγάλα ονόματα όπως η Δανάη, η Νινή Ζαχά, η Μαρίκα Νέζερ και άλλα μεγάλα ονόματα του παρελθόντος με τεράστια επιτυχία. Έτσι, "πήραν θάρρος" και άλλες/-οι καλλιτέχνιδες του χθες και εμφανίστηκαν τη σεζόν 1976-77 σε διάφορα κέντρα: η Κούλα Νικολαΐδου, ο Κώστας Μανιατάκης, ο Φώτης Πολυμέρης, ο Τώνης Μαρούδας, η Καίτη Επισκόπου και ο Χρήστος Χαιρόπουλος. Ταυτόχρονα άρχισαν να επανεκδίδονται σε δίσκους 33 στροφών παλιές επιτυχίες των 78 στροφών (και έτσι έγιναν ξανά διαθέσιμα και κάποια--λίγα φυσικά--τραγούδια της Ρένας μεταξύ άλλων). Φαίνεται όμως πως η Ρένα Βλαχοπούλου θα... κλοτσούσε στην ιδέα να ταυτιστεί το όνομά της με τον όρο "ρετρό"--παρέμενε άλλωστε πάντοτε τόσο μοντέρνα! Έτσι η επιθεώρηση πίστας των Κώστα Νικολαΐδη και Πυθαγόρα που παρουσιάστηκε στο Πλακιώτικο Σαλόνι προσπάθησε με τον τίτλο της να αποποιηθεί την ατμόσφαιρα του ρετρό: Χωρίς ρετρό και τρίχες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου