Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2020

Σαν σήμερα το 1967: Το δέκα το καλό...

Την 1η Νοεμβρίου 1967 το όνομα "Ρένα Βλαχοπούλου" εμφανίστηκε σε κάποιες αθηναϊκές εφημερίδες δέκα φορές! Μιλώ για τις διαφημίσεις της επιθεώρησης Αθήνα Χαρτοπαίχτρα που επρόκειτο να ανέβει στο θέατρο Ακροπόλ στις 4 Νοεμβρίου: στις εφημερίδες Έθνος και Τα Νέα η νέα επιθεώρηση διαφημίστηκε με δύο μονόστηλα στα οποία το όνομα της πρωταγωνίστριας αναφερόταν έξι και τέσσερις φορές αντίστοιχα!

Η θεατρική (2η) σελίδα του Έθνους
1-11-1967

Η θεατρική (2η επίσης) σελίδα των Νέων
1-11-1967

Αν και ως θιασάρχες της συγκεκριμένης επιθεώρησης εμφανίζονταν τέσσερις ηθοποιοί κι ένας τραγουδιστής (Ρένα Βλαχοπούλου, Νίκος Σταυρίδης, Σταύρος Παράβας, Νινή Τζάνετ και Γιάννης Βογιατζής) μόνο το όνομα της Ρένας εμφανίζεται τόσες φορές (οι άλλοι τρεις ηθοποιοί εμφανίζονται από δύο φορές και ο Βογιατζής μόνο μία αλλά το όνομά του συνοδεύεται από τη φράση "ο κορυφαίος τραγουδιστής").

Τα ονόματα των πρωταγωνιστών/-ριών
και το όνομα της Ρένας επί έξι
...


...και τα ονόματα των δευτεραγωνιστών/-ριών
και το όνομα της Ρένας επί τέσσερα
Τα Νέα, 1-11-1967


Αλλά και την προηγούμενη μέρα, 31 Οκτωβρίου, το Έθνος δημοσίευσε μια διαφήμιση της ίδια επιθεώρησης, στην οποία (πράγμα αρκετά σπάνιο) το όνομα της Ρένας Βλαχοπούλου εμφανιζόταν πάνω και από το όνομα του θεάτρου Ακροπόλ!...

Έθνος, 31-10-1967

Δεν ξέρω αν αυτή η πολλαπλή αναφορά του ονόματος της Ρένας Βλαχοπούλου ήταν δικιά της αξίωση ή απόφαση του Βασίλη Μπουρνέλλη να την προβάλει τόσο πολύ, αφού αποτελούσε το... δέκα το καλό του θιάσου του. Σε κάθε περίπτωση πάντως είναι ξεκάθαρο ότι βρισκόμαστε σε μια εποχή παντοδυναμίας της Ρένας: έχει θριαμβεύσει κινηματογραφικά και μετά τη μεταγραφή της από τη Φίνος Φιλμ στην εταιρία Καραγιάννης-Καρατζόπουλος, καθώς έχει σηκώσει στους ώμους της το βάρος της Βουλευτίνας, ενώ ετοιμάζεται και για τη μεγάλη επιτυχία του Βίβα Ρένα. Στο θέατρο, από την άλλη, το όνομά της τοποθετείται πάνω από το όνομα του εμπειρότερου Νίκου Σταυρίδη (βέβαια και στη δεκαετία του '50 είχε τοποθετηθεί το όνομά της πριν από αυτά του Ορέστη Μακρή και του Βασίλη Αυλωνίτη, αλλά τότε ήταν ενδεχομένως και μια κίνηση αβρότητας που συνηθιζόταν στο μουσικό θέατρο...). Και θα ήταν σίγουρα και πρώτο όνομα για άλλη μια φορά σε κάποιο κέντρο, αλλά ως  νιόπαντρη είχε αποφασίσει να απέχει για κάποιο διάστημα από τη νυχτερινή Αθήνα για να μην αφήνει μόνο του τον σύζυγό της...



Δεν υπάρχουν σχόλια: