Στις 13 Ιανουαρίου 1954 δόθηκε στο θέατρο Μωχάμετ Άλυ της Αλεξάνδρειας η τιμητική παράσταση της Ρένας Βλαχοπούλου και του χορευτικού ζεύγους Γιάννη Φλερύ-Λίντας Άλμα.
Η τιμητική αυτή παράσταση διοργανώθηκε από την εφημερίδα La Réforme Illustré που εκδιδόταν στην Αλεξάνδρεια και για αυτόν τον λόγο η Ρένα Βλαχοπούλου και ο Γιάννης Φλερύ είχαν φωτογραφηθεί λίγες μέρες πριν με τον ιδιοκτήτη της εφημερίδας, κόμη Αζίζ ντε Σάαμπ και τον διαχειριστή της Ρ. Αβελίνο.
Ημερήσια Νέα, 9-1-1954 |
Με την παράσταση αυτή ολοκλήρωνε τις εμφανίσεις της στην Αλεξάνδρεια ο θίασος της Θεατρικής Μουσικής Εταιρείας πριν συνεχίσει την περιοδεία του στο Κάιρο. Τρία από τα βασικά στελέχη του, η Ρένα Ντορ, ο Αλέκος Λειβαδίτης και ο Γιώργος Γαβριηλίδης πήραν μέρος στη βραδιά, όπως διαβάζουμε στο ρεπορτάζ που δημοσίευσε η εφημερίδα Ημερήσια Νέα της Αλεξάνδρειας τρεις μέρες μετά.
ΕΙΣ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟΝ "ΜΩΧΑΜΕΤ ΑΛΥ"
Το βράδυ της Τετάρτης εδόθη με θριαμβευτικήν επιτυχία στο "Μωχάμετ Άλυ" η παράστασις που ωργάνωσεν η "Ρεφόρμ Ιλλυστρέ" και η οποία έκλεισε την σειρά των εμφανίσεων του ελληνικού επιθεωρησιακού θιάσου. Επιτυχία, η οποία οπτικώς διεπιστώθη από την κατάμεστη αίθουσα, ακουστικώς δε από την ζωηρότητα των χειροκροτημάτων. Η παράστασις είχεν οργανωθή εξ άλλου προς τιμήν των χορευτών Γιάννη Φλερύ και Λίντα Άλμα και της βασιλίσσης του μοντέρνου Ελληνικού τραγουδιού Ρένας Βλαχοπούλου.
Για τους δυο πρώτους δεν μπορούμε να πούμε τίποτα, που να μην είνε ήδη γνωστό. Είνε η χάρι και η ευκινησία που τους κάνει να πλησιάζουν σε τέλεια τεχνική των χορευτών μπαλλέτου. Έτσι, μεταξύ μιας εμφανίσεως με κλακέττες και μιας κλασικής, το πρόγραμμα που παρουσίασαν περιελάμβανεν ελληνικούς χορούς, ειδικώς διασκευασμένους για την σκηνή, και κλασικούς χορούς, όπως το "φάντασμα του ρόδου", και άλλες συνθέσεις, για τις οποίες πρέπει να συγχαρούμε τον Γιάννη Φλερύ για την χορογραφία και την Λίντα Άλμα για την τελεια εκτέλεσι των χορών. Το χορευτικό αυτό ζευγάρι, που εξ άλλου δεν το ξέχασε ο κόσμος, συνεχίζει την εξέλιξίν του...
Όσον αφορά την Ρένα Βλαχοπούλου, αυτή θεωρείται πια σαν μια βασίλισσα του μοντέρνου ελληνικού τραγουδιού. Όλα τα είδη ταιριάζουν απόλυτα στη βαθειά φωνή της, που ξέρει τόσο καλά να ζωντανεύη και να αισθάνεται όλες τις νοσταλγίες ενός λυπητερού τραγουδιού, όπως μπορεί και αντιλαλεί όλη την χαρά ενός εύθυμου. Κατά την διάρκεια της τιμητικής βραδυάς η απαράμιλλη Ρένα Ντορ και ο κωμικός Αλέκος Λειβαδίτης εθριάμβευσαν εις ένα σκετς, τιτλοφορούμενο "1925", εις το οποίον η δυναμικότητά τους ενεθουσίασε τόσο το κοινόν, ώστε να μην τους αφήνη να φύγουν.
Συγκινημένος γιατί ήταν η παραμονή της αναχωρήσεώς του για το Κάιρον, ο θίασος απηύθυνε προς το κοινό, διά του στόματος ενός των ηθοποιοών, του Γ. Γαβριηλίδη, ένα μεγάλο ευχαριστώ για την υποστήριξι και τα χειροκροτήματά του και στην Ρεφόρμ Ιλλυστρέ ειδικώτερα για την τέλειαν οργάνωσιν της τιμητικής αυτής βραδυάς.
Ημερήσια Νέα, 17-1-1954
Δυστυχώς δεν εντόπισα ως τώρα φωτογραφία της Ρένας από την τιμητική εκείνη παράσταση (θα είχε ενδιαφέρον να εντοπίσουμε τεύχη της La Réform Illustré που μπορεί να κάλυψε τη βραδιά πιο εκτενώς. Μέχρι τότε θα αρκεστούμε σε μια ακόμα διαφήμισή της με φωτογραφία από την Αμερική...
Ημερήσια Νέα, 13-1-1954 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου