Στις 2 Σεπτεμβρίου 1966 διαβάζουμε στο Θεατρικό Σημειωματάριο του Φάνη Κλεάνθη στα Νέα:
Η κωμωδία του Αλ. Σακελλάριου "Οι τρεις απόψεις" θα είναι το έργο που θα αναβιβασθή στο "Παπαϊωάννου" με Ρένα Βλαχοπούλου-Γιώργο Κωνσταντίνου. Οι συνεννοήσεις προχωρούν κανονικά και πιστεύεται πως η συμφωνία δεν θ' αργήση.
Τα Νέα, 2-9-1966
Οι συζητήσεις για μια εμφάνιση της Ρένας Βλαχοπούλου στην πρόζα είχαν ξεκινήσει από τις αρχές του Αυγούστου. Δεν ήταν η πρώτη φορά που ακουγόταν ότι η Ρένα Βλαχοπούλου θα μεταπηδήσει στην πρόζα, αλλά ήταν η πρώτη φορά, έπειτα από δώδεκα χρόνια συνεχούς παρουσίας στην επιθεώρηση, που φαινόταν ότι οι συζητήσεις θα ευοδωθούν, και μάλιστα ανακοινώθηκε και ο τίτλος του έργου.
Βλαχοπούλου-Κωνσταντίνου: οι φωτογραφίες τους στο πρόγραμμα μεταγενέστερης συνεργασίας τους |
Για να είμαστε βέβαια ακριβείς δεν ανακοινώθηκε μόνο ένας τίτλος. Μια μέρα πριν, την 1η Σεπτεμβρίου 1966, η Απογευματινή έγραψε πως ο προσωρινός τίτλος της μοντέρνας κωμωδίας που θα ανέβαζε ο θίασος Ρένας Βλαχοπούλου-Γιώργου Κωνσταντίνου ήταν Πόσο δύσκολη είναι η αλήθεια και βασικό της θέμα οι διάφορες οπτικές γωνίες από τις οποίες βλέπουν διάφοροι άνθρωποι έναν άλλον άνθρωπο.
Και ενώ αναμενόταν ότι οι συζητήσεις με τον επιχειρηματία του θεάτρου Παπαϊωάννου Βασίλη Μπουρνέλλη θα καταλήξουν σε συμφωνία στις 5 Σεπτεμβρίου, οι εφημερίδες της 6ης Σεπτεμβρίου ανακοίνωσαν πως η Ρένα Βλαχοπούλου δεν θα εμφανιστεί τελικά στην πρόζα, ενώ την επόμενη μέρα ο Γιώργος Κωνσταντίνου συμφώνησε με τον Μπουρνέλλη να εμφανιστεί εκείνος επικεφαλής του θιάσου που θα παρουσίαζε τελικά το έργο του Αλέκου Σακελλάριου Τον άρτον ημών τον επιούσιον. Επρόκειτο για την παλιότερη κωμωδία των Σακελλάριου-Γιαννακόπουλου Ο 6ος αμερικανικός στόλος που θα παρουσιαζόταν ως μιούζικαλ με μουσική του Γιάννη Σπανού. Πλάι του θα πρωταγωνιστούσαν η Νίκη Λινάρδου, ο Σωτήρης Μουστάκας, ο Αλέκος Τζανετάκος, η Τζόλυ Γαρμπή, ο Νίκος Φέρμας και ο Ορφέας Ζάχος.
Τελικά το έργο ανέβηκε στις 22 Οκτωβρίου στο θέατρο Ακροπόλ (που αρχικά επρόκειτο να λειτουργήσει για άλλη μια φορά ως κινηματογράφος, αλλά ο Μπουρνέλλης άλλαξε γνώμη). Δυστυχώς όμως το κοινό δεν ανταποκρίθηκε και οι παραστάσεις σταμάτησαν πρόωρα στις 18 Δεκεμβρίου. Τον θίασο του Γ. Κωνσταντίνου διαδέχτηκε στο Ακροπόλ ο θίασος Ρένας Βλαχοπούλου-Βασίλη Αυλωνίτη-Μπέτυς Μοσχονά-Νινής Τζάνετ που παρουσίασε επιθεωρήσεις. Ενώ το μιούζικαλ Τον άρτον ημών τον επιούσιον πήρε την άγουσα για τον κινηματογράφο: είναι η πασίγνωστη ταινία Καλώς ήρθε το δολλάριο που αν και, με τα εμπορικά κριτήρια εκείνης της εποχής, επίσης δεν σημείωσε επιτυχία, έχει μείνει κλασική...
Έθνος, 24-10-1966 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου