Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Viva* (=vaɪvə) Rena Fan

Προσοχή: ο τίτλος της σημερινής ανάρτησης δεν είναι "Βίβα Ρένα Φαν" αλλά "Βάιβα Ρένα Φαν". Ελπίζω το βράδυ να είμαι σε θέση να το προφέρω και "Βίβα Ρένα Φαν".

Ως τότε όμως θέλω να αφιερώσω στις φίλες και τους φίλους μου, στις μαθήτριές μου και τους μαθητές μου, στην καθηγήτριά μου και στην οικογένειά μου το παρακάτω βίντεο, για να τους/τις ευχαριστήσω για τη συμπαράστασή τους στο δύσκολο αυτό ταξίδι που φαίνεται να ολοκληρώνεται σήμερα.


Και βέβαια θέλω να το αφιερώσω και στη μνήμη της μούσας μου που ήταν παρούσα στην αρχή του ταξιδιού αυτού και θα είναι και σήμερα εκεί μέσα από τα παρακάτω λόγια της:


*vi·va /ˈvaɪvə/ 

(in British and European universities) the oral part of an examination.

Πηγή: www.dictionary.com 

4 σχόλια:

Μαίρη (Ginger) είπε...

Αχ Ρενάκι μου λατρεμένο μιά ζωή τη ζωή μου συνοδεύεις!

Rena Fan είπε...

Ginger, έτσι ακριβώς είναι, όπως τα λες!

ΤΡΕΛΗ ΣΑΡΑΝΤΑΡΑ είπε...

Έτσι που τα λέτε τώρα, θέλω να γράψω κι εγώ κάτι, αλλά όλες οι λέξεις φαίνονται πια τόσο μικρές, για να περιγράψω τον έρωτά μου για τη Ρένα Βλαχοπούλου......

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ είπε...

να εισαι καλα, κουκλε! και εις ανωτερα!
κατερινα & παναγιωτα