Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

Blogoπαίχνιδο: Τρεις ευχές!

Ανταποκρίνομαι στην πρόσκληση του φίλου bosko και κάνω κι εγώ τις 3 ευχές μου:

Ευχή για μένα:
Να καταφέρω να βρω και να δω την τουρκική ταινία της Βλαχοπούλου με τίτλο Affet Beni Allahim... (ξέρω ότι δεν σας ξαφνιάζω!)

Ευχή για κάποιον άλλο:
Να μη μιλάει δυνατά για μένα όταν κάθονται φίλοι/φίλες μου στο διπλανό τραπέζι και εκτίθεται τόσο πολύ...

Ευχή για τον εχθρό μου:
Να μην καταφέρει να δει την τουρκική ταινία της Βλαχοπούλου με τίτλο Affet Beni Allahim... πριν τη δω εγώ (γιατί θα παραμείνει για πάντα εχθρός μου!)

Προσκαλώ με τη σειρά μου τον θράσο, το αερικό και τον sta.mat.is να δώσουν τις ευχές τους.

4 σχόλια:

BOSKO είπε...

χαχαχαχα, τι άλλες ευχές θα έκανες εσύ; Just perfect!!!

Θράσος είπε...

ακριβώς...αλλιώς θα ανησυχούσα!!!!
Perfect

etalon είπε...

Η ταινία υπάρχει στα open παζάρια του Καίρου . Σε VHS. Θέλει όμως απίστευτο ψάξιμο. Στο εξώφυλλο ΔΕΝ είναι η Ρένα.
Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

Rena Fan είπε...

etalon,
δηλαδή, εσύ την έχεις δει; Έχεις δει το κουτί; Τι ακριβώς έχεις δει; Ζητώ κι άλλη βοήθεια!